aysenur5535 dönme bir refleks bebeklere siz öğretmesenizde kendi zamanı geldiğinde yapacak onu benim kızım 4 aylık yavaş yavaş uğraşıyor bazen ben destekliyorum. Sizin öğretmenizle yapacağı bir şey değil. Oğlum 4.ayın sonunda dönmüştü. Uğraşıyordu sürekli ben onu yere bırakırdım battaniyenin üzerine mutfakta işim vardı. İşimi bitirip yanına gittiğimde dönmüştü yüz üstü bana bakıyor 😅nasıl mutlu olmuştum anlatamam ☺