aysenur5535 Benim kızım 3ay 27günlük nasıl dönmesine teşvik edebilirim ? Dönemiyor çünkü bende kendini suçlu hissediyorum böyle durumlarda sanki ben öğretemiyorum gibi düşünüyorum
es26b aysenur5535 bizde 4 aylık olduk 2 aylıkdan beri oyun halısına alıştırmıştım 3 ay 20 günlükken elinde oyuncağı vardı onu ağzına götürmeye çalışırken dönmeye çalışıyordu sırt üstü ama tam değil yan dönüyor sadece
koruk aysenur5535 çok erken değil mi bizde 3 ay 22 günlüğüz ama daha yeni poposunu kaldırıp yan dönüyor ben bu aylarda baş tutabilmek ve oyuncak tutabilme refleksi oluyor sanıyorum dönmezse sıkıntımı
anneann aysenur5535 8? Ayda döndü ne yaparsam yapayım dönmedi doktora götürdüm bütün sonuçları iyi çıktı muayene etti tamamen keyfi donmedigini söyledi 8 aylıkken dönmeye başladı onun arkasından koltuklardan tutunup yürümeye başladı şuan bir yaşında sayılır hâlâ tutunarak yürüyor
aslymom aysenur5535 şaka gibi unutuyor insan 😁 4 ayı geçti dönmeye başladı ama belli bir süre sanırım yüz üstü kalınca tekrar geri dönemiyorlar dı onu zaman yaptı hatırlamıyorum
aysenur5535 es26b maşallah sizinki başlamış o zaman es26b bende deniyorum 1aydır ama dönmüyor genelde önce yüz üstünden sırt üstüne dönme daha çabuk oluyormuş bebeklerde ama o da olmadı şuan bizde bakalım deniyorum
es26b aysenur5535 bizimki elini emmekten başka birşeyle ilgilenmediği için yüz üstü yatınca önce kafasını kaldırıp bakıyor sonra elini emiyor sonra beni düzelt diye ağlıyor hiç sevmiyor yüz üstü yatmayı sürekli eli ağzında salyası akıyor
aysenur5535 koruk aslında sıkıntı değil 4-7ay arası vakti var diye biliyorum ama çevremde ki herkes neden dönmüyor dönsün bizimki şu zaman dönüyor diyince telaş oldum
Eksijelibon aysenur5535 keyfi ne zaman isterse döndü sanırım . Oturdu , emekledi , yürüdü hiç aklıma bile gelmemişti dönmesi. Bu cocuk döndü mü diye düşünürken. Dön bakayım oglum dedim. Baktım dönüyor. Devam ettim😀 o basamagı atlamışım
nihalatlasela 4.5 aylık kızım var 3.5 ayda yarım dönmeye başladı 2 haftadır da tam dönüyor kolunu falan kurtarıyor ama doktorum 6 aya kadar tam dönmesi gerekiyor demişti yani 6 aya kadar bekleyin telaş etmeyin
aysenur5535 yagmurum2025 yagmurum2025 ama normalmiş neyse ki doktoruyla da konuştum 7aya kadar vakti var dedi sık sık deneyin dedi
1tosbikinannesiyim aysenur5535 4. Ayda başlamıştı şu an 8 aylık ayağımda sallarken dönüp yere atıyor kendini 😂😂😂
subrk aysenur5535 Daha çok küçük bebeginiz neden böyle bir hisse kapıldınız. Öğretilecek birşey değil ki kendiliğinden dönüyorlar zaten.Her çocuğun gelişimi farklı 3,5- 4 aylık dönen de var 8 aylık dönemeyen de.Bosuna kıyaslamayın
aysenur5535 subrk çevremden çok tepki aldım büyüklerden yani sürekli neden dönmüyor dönmesi lazım uyuşuk mu senin kızın gibi gibi söylemler olunca insanın aklında soru işaretleri oluşmaya başlıyor ama yan dönmeye başladı dünden beri şükür
mercankus aysenur5535 üç aylık falan da yarım dönüyordu sımdı öne doğru güdüyor ıtıyor kendını ama hala yan dönüyor yarım tam dönmedi dört aylık bugün oldu
saremomm_ aysenur5535 3 ay 22 günlük kızım vücudunu yan döndürüyor poposunu ittiriyor dönmeye çalışıyor ama beceremiyor daha 😀 bacağını kollarını tutup sağa sola döndürüyorum ben yüz üstü yatarken dönmesine yardım ediyorum
aysenur5535 saremomm_ maşallah sizinki 15-20güne döner bence 🥰 sık sık antrenman yaptırıyorum bende 😁 yan dönmeye başladı şükür