Rabiiul Ben düdüklüde yapıyorum. Önce düdüklüye yarım minik çay bardağı sıvı yağ ekliyorum ( 1-1,5kg et için ) yağ iyice kızınca, etleri atıyorum rengi dönene, yani o kırmızılığı gidene dek kızgın yağda üç beş kere karıştıra karıştıra döndürüyorum, mühürleme gibi yani. Sonra bir-iki çay bardağı kadar su, az karabiber atıp düdüklüyü kapatıyorum, 1 saat kadar pişiriyorum. Sertleştirir diye tuzu sonradan ekliyorum. Bu şekilde hafif sulu olduğu için sonra kısık ateşte normal tencerede suyunu çektiriyorum, suyu bitince bir yemek kaşığı tereyağı ekliyorum biz öyle sevdiğimiz için ama eklenmese de olur. Çok aşamalı gibi oldu ayrıntıli yazınca ama basit aslında. 🌸