Rabiiul Ay son cümle için estağfurullahhh 🫶🏻 Eti yağ atmadan tencereye atın. Orta ateşte. Önce kendi suyunu salacak, sonra çekecek. Kendi suyunu çektikten sonra sıvı yağ, tereyağ ekleyin. Biraz kavurup etin miktarına göre su ekleyin. Bir kiloysa bir su bardağı atıyorum ben. O suyu da ekleyip karıştırın kapağını kapatın. Eklediğiniz suyu çekip suyu iyice azalınca kapatabilirsiniz. Ben ağır ateşte uzun uzun yapınca daha da lezzetli olduğunu düşünüyorum.