gamzes-26 Isınmış altı açık tavaya etleri atıyorum az bir kavuruyorum suyu salınca altını kısıyorum iyice mum ateşi gibi kapağını da kapatıyorum uzun süre öyle pişiyor suyu takip ediyorum azalırsa sıcak su ekliyorum en son da baharatları ve tuzu atıyorum
Birkimseee dayes başka şu koymuyor musunz hepi topu 1 su bardağıyla mı pisiyo ya ben yanacak diye sürekli eklerim herhalde djdjx P yüzden biraz fazla suyla düdükleye atıyorum o d haşlama gibi oluyo
Rabiiul myavocado dayes uykusuzanne__ Teşekkür ederim 1.5 saate yakın pişirdim ama 1 su bardağı koymadım 2.5 fln koymuşumdur pamuk gibi oldu ben yiyemedim çünkü eşim geç geldi bizde kızımla balık date yaptık 😆🫶