Ben tek çocuğum.Her zorluğu,sıkıntıyı,güçlüğü kendin aşmak zorundasın hele bir de ailenden başka şehirdeysen.Bir sıkıntın,derdin olduğunda arkadaşlarınla paylaşıyorsun ama sonra milletin de durduk yere moralini bozdum diye düşünüyorsun,eşinle yaşadığın sorun olunca kimse karışmak istemiyor,yorum bile yapmak istemiyor.Kardeş yerine koyup arkadaş gördüğün öyle olmuyor acı tecrübelerle öğrendim.Arkadaştan kardeş olmaz.Ben yaşadıklarım nedeniyle eşimle çok da iyi iletişimimiz olmamasına rağmen ikinci bebeğimi dünyaya getirdim bir an bile pişman değilim.Bazı hatalarından ders çıkarmayıp ayrılsak bile tek büyütmeyi de göze alarak dünyaya getirdim iki kızım da elim,kolum,hayattaki dayanaklarım olsun diye.İnşallah çok çok iyi geçinirler 🤲🏻🤲🏻