Rosaa Ablam sizin gibi düşünüyordu,eniştem tek çocuk biz iki,ablam ve ben yani aramızda 1 yaş var bu arada 🤍
Eniştem hep oğlum tek kalmasın sizin gibi olsun destekçisi olsun ben çok yalnizlik çektim derken ablam yok yok ben istemiyorum filan diyordu.
Neyse ben doğum yaptım kızım oldu çok şükür. Ablamın içine bebek sevgisi geldi,şuan hamile ve yeğenim 9 yaşında 😀 bitane daha oğlu olacak hayırlısıyla 🥰
Ben de istemiyorum aslında 2.cocuk ama sırf kızım yalnız kalmasın diye bitane daha kısmet olrsa doğururum🙈 ama ne zaman ? Ben de bilmiyorum 😀😀