yaseminmetehanahmet geçmiş olsun bizde dün olduk Allah’a şükür ateşi falan çıkmadı öyle. Eve geldiğimizde uyurken biraz ağlayarak kalktı mızmızlandı. Uyku yaptı aşı. Ağrı kesiciyi hemşire eğer 38 derece olursa ateşi verin dedi aşının etkisini etkilemesin dedi. Ben her saat ölçüm yaptım gece ve gündüz de aynı şekilde. Zıbın ile tuttum bir de ateşi çıkmasın diye. Gece tişört şort giydirdim bugünde aynı şekilde geçti gitti. İnşallah sizde böyle kolay atlatırsınız