ummukerem yaseminmetehanahmet bi tık yüksek çıkıyor ölçüm yaptım 37.6-8 gibi takipteyim gece çıkması daha muhtemel
yaseminmetehanahmet ummukerem az önce ölçtüm gene 36,5 bizimki sabit elim sürekli alnında boynunda zaten anlarım çıksa ama 15 saat oldu aşı olalı bundan sonra çıkar mı
yaseminmetehanahmet haticemert17 15 saat oldu hala 36.5 Bencede çıkmaz artık ama rahat uyuyamam ben genede saat başı kalkayım
yaseminmetehanahmet ummukerem 4 saate kalmam eminim 2 saatte bir ölçerim çünkü ben bir evhamlı anneyim 😂🫠
ummukerem yaseminmetehanahmet uyumuyor ya ateş çıkmıyor ama çocuk bi türlü uyuyamıyor🤕 İlaç vermeli miyim ki , en son 9 gibi bi saat uyudu sonra gözünü kapatıp hemen açıyor
yaseminmetehanahmet ummukerem Ağrısı vardır o zaman bende 4 saat sonra calpol vermiştim bi kere bi daha vermedim
ummukerem yaseminmetehanahmet evet evet bugün yine huzursuz gece uyudu ilaç verdim de çok iştahlı da değil bakalım geçecek inşallah
Kitsu En uzun uyuduğu dönemdir 2 ve 4 ay aşıları. Uyku halsizlik yapıyor bizde çok az ateş de yaptığı için calpol vermiştim ve bizim 2 gün sürüyor bu huzursuzluk maalesef. Emziriyorsanız sık sık emzirin
user33 yaseminmetehanahmet benimkinde ateş yapmadı ama kontrol edin bu aşıları hafifletilmiş asilar öyle diyorlar stres yapmayın 1-2 saate bir kontrol edin çok ağladığı için yorulmuştur annesi
yaseminmetehanahmet ummukerem Biz sadece birinci gün huzursuzluğu oldu sonra iyidi şükür normale döndü