teacherikizannesi ygmrkmsl bnm arkadaşım vardı orda gelen yıl tayin oldular. Ya ne güzel Edirne en azından büyük gezilcek yer çok genelde bizde Edirne’ye gidiyoruz
Seryy_ Eymnnn bizde ilk başta sistemden yaptı olmadı sonra ıslak imzalı gönderdi inşallah kabul ederler
metemom_ Gzd3264 eşim öyle istedi birde biz deprem bölgesinden geldiğimiz için olur da öncelik verirlerse diye sanırım
evran08 Gzd3264 gecen yıl 1700 gitmişti. Bir oncekı yıl 2800 lerde bu yıl azalır demıstıl😟1134 teyız bızde
Gzd3264 Deletedmom_289 allah yardımcınız olsun zor buton işi bizde yaptık ama ayrı düştük inşallah güzel yerler nasip olur
Deletedmom_289 Gzd3264 canım bu bizim 2. Doğu görevimiz olacak eşim 10 yıldır jandarma da inşallah iyi yerler çıkar canım