teacherikizannesi Gzd3264 Ali yerlikaya açıklayacakmış ama pazartesi günü olur büyük ihtimal. İnş daha erken olur
Miniko42 betselk siirt kurtalan çalışma sistemi berbat yazmayın derim merkez daha iyi 2 Çocugum var tek basıma büyüttüm resmen
Seryy_ Tokatla ilgili bilgisi olan var mı acaba bizim ilk sırada o yüzden merak ettim verirler mi acaba 🫣
elizz_momm Seryy_ bizde Tokat turhaldayız güzel bir yer çok büyük değil merkeze 45 km gidip geliyoruz avm vs var sosyal bir yer çok severek ayrılıyoruz bakalım
betselk 2cocukluanne_ Çok zor olmuştur elbette bide 2 çocuk ☹️ Bundan sonra rahat edersiniz inşâALLAH ya
ahram Bizde uzatma verdik kabul ederler mi acaba ilk uzatmamız bu bizim hataydayız batıya gideceğiz tercihte yaptık Maraş Malatya Kayseri falan yazdık
_Nehirim_ whiteblack KK 24 mayısta 😄ay geçen yılda biz böyleydik bekle Allah bekle vakit geçmiyordu herkesin hakkında hayırlısı olsun ☺️
ahram Ben öğretmenim eşim dilekçeye benim burda görev yaptığımı ve tayin istemediğini yazdı görev belgemi koydu belki ondan dolayı kabul ederler mi dedik
Miniko42 ahram bende ögretmenim eşim 4 kere uzatma verdi benden dolayı kanul oldu hep bu sene uzatma veremedi hakkı bitti dilekçe yazdık bakalım bekliyoruz