kirazmevsimi_ betselk Mardin ilk görev yerimiz biz çok memnun kalmıştık ve mutlu bir şekilde ordan ayrılmıştık. Insallah sizin icinde hayırlısi olan olur 💫
Seryy_ 1234_201 bizde uzatma vermiştik iptal ettik ama daha belli değil açıklanınca belli olur heralde.
myangelson selamunkavlen biz Diyarbakır’dan gelirken 3. Mü 4. Mü ne Uzatması kabul olan var falan diyordu eşim 😅
2cocukluanne_ betselk ilçeleri biraz sıkıntı maalesef merkezdeydik biz çok güzeldi 2 alışveriş merkezi vardı 3. Yü yapıyorlardı 😂bence sizde çok beğeneceksiniz görevler dışında tabi ben ilk çocuğumu babasız büyüttüm diyebilirim
betselk 2cocukluanne_ Çok zor olmuştur elbette bide 2 çocuk ☹️ Bundan sonra rahat edersiniz inşâALLAH ya
Gzd3264 selamunkavlen hee olan olmuş evet arkadaşımın biri vanda 8 seneleri olcakmış kabul edilirse 4. Uzatma olan var yani
Gzd3264 metemom_ çok zorlu oluyor bebekle Allah yardımcınız olsun inşallah 🌸 nereleri yazdınız bizimde batı bursa ordu bartın yalova ilk dört
haticemert17 selamunkavlen bizim 3. Kabul oldu geçen sana bu sene de 4. Uzatmayı verdik ama sanırım kabul olmayacakmış 😔
metemom_ Gzd3264 Kayseri Zonguldak Tokat Sakarya Kütahya Denizli Bunlar dışında tercih yapmadık canım 6 il yazdık
ygmrkmsl teacherikizannesi Biz de edirnenin lalapaşa ilçesindeyiz burası da köy gibi ama merkeze çok yakın gidip geliyoruz 😃
teacherikizannesi ygmrkmsl bnm arkadaşım vardı orda gelen yıl tayin oldular. Ya ne güzel Edirne en azından büyük gezilcek yer çok genelde bizde Edirne’ye gidiyoruz
Deletedmom_289 Gzd3264 biz batıdayız eşim butona bastı tercih falan yaptık bekliyor inşallah iyi yerler çıkar
Gzd3264 Deletedmom_289 allah yardımcınız olsun zor buton işi bizde yaptık ama ayrı düştük inşallah güzel yerler nasip olur