_Nehirim_ whiteblack KK 24 mayısta 😄ay geçen yılda biz böyleydik bekle Allah bekle vakit geçmiyordu herkesin hakkında hayırlısı olsun ☺️
betselk Gzd3264 Amin 🤲🏻 Teşekkür ederim 🤗 Mardin Batman Bitlis Hakkari Siirt İlk tercihlerimiz böyle bakalım nasip 😊
2cocukluanne_ betselk Siirt çok güzel insanları biz 2 sene önce batıya geldik ordan aşırı derece de görev var 🤦🏻♀️eşim 1 senenin 8 ayını rahat dağda geçirdi
kirazmevsimi_ betselk Mardin ilk görev yerimiz biz çok memnun kalmıştık ve mutlu bir şekilde ordan ayrılmıştık. Insallah sizin icinde hayırlısi olan olur 💫
teacherikizannesi 1234_201 tazminatları falan keseceklermiş sanırım. O yüzden ipkalar kabul olur diyorlar
57ulgen Gzd3264 doğuya gidicez yavaş yavaş toplanmaya başladık 49 günlük bebişle zor oluyor ama bunlarda açıklamıyorlar zaten 😂 bu şekilde de boşuna toplanıyomuş gibi hissediyorum
2cocukluanne_ Umutunannesi_ iyiki gelmişiz diyorsunuz 🤭biz doğu da uzatma vermiştik 1 yıl buraya geldikten sonra pişman olduk keşke daha erken gelseydik diye
betselk 2cocukluanne_ Eşim fikir alaraktan yazdı ama bakalım neresi olacak. Umarım bizi üzen biyer çıkmaz ☹️
myangelson selamunkavlen biz Diyarbakır’dan gelirken 3. Mü 4. Mü ne Uzatması kabul olan var falan diyordu eşim 😅
haticemert17 selamunkavlen bizim 3. Kabul oldu geçen sana bu sene de 4. Uzatmayı verdik ama sanırım kabul olmayacakmış 😔
Gzd3264 selamunkavlen hee olan olmuş evet arkadaşımın biri vanda 8 seneleri olcakmış kabul edilirse 4. Uzatma olan var yani
2cocukluanne_ betselk ilçeleri biraz sıkıntı maalesef merkezdeydik biz çok güzeldi 2 alışveriş merkezi vardı 3. Yü yapıyorlardı 😂bence sizde çok beğeneceksiniz görevler dışında tabi ben ilk çocuğumu babasız büyüttüm diyebilirim