[silindi] Temizlikperisi Bulaşık makinesi boşaltmak ve ütü yapmak. En nefret ettiğim ve üşendiğim iki olay. Ama, gezme olsun biri kahveye çağırsın hasta olsam bile giderim haha. Tipik yay burcu sorunu.
Kitsu Temizlikperisi kafama tüküreyim bende bilmiyorum düğün pastası gibi ev in çık bitmiyor. (Kv ile aynı evde yaşıyoruz)
Temizlikperisi Gunesnil_23 ütülerim çok eşime diyorum kırışmayan pantolon al bide tişört, gömlek al diyorum 🤭🤭
merrv26 Temizlikperisi benimde temiz makineyi yerleştirmemek ona çok üşeniyorum bide çamaşır katlamak 😂😂
starwomen Temizlikperisi Bulaşık makinasını boşaltmak Çamaşır katlamak Ütü yapmak Üçünden de nefret ediyorum
oylesinebiri__ Temizlikperisi cidden ya az önce kocama aynısını söyledim büyüdükçe rahat edermiş iz 🤣🤣🤣