Arkadaşlar bebekler zaten 9 ayına kadar tadım dönemin de oluyor zorlamamak lazım bir iki kaşık birşey yese bile yeterli onun için benim kızım da 15 aylık malesef zorladım biraz tiksindi hiçbirşey yemiyor kesinlikle 9 aylık geç değil zorlamadan ara ara birer kaşık ağzına ver birşeyler ben emziriyorum ve gerçekten artık çokkk yoruldum bıraktırmak istiyorum çok yoruluyorum yemiyor asla ağzını dahi açmıyor o yüzden aslaaa zorlamayın kendisi istediğinde yer