miabel9 deryaren muhtemelen bende aynı cevabı alırım. Henüz cıkarmadı. Ama baya belirtilerini yaşıyoruz bir de damakları kabarmış durumda. Sizin?
momofmychildren deryaren kızım 9 ay 20 günlük tabak tabak da ek gıda yemiyor her bebek farklıdır üzülmeyin bizim doktorumuz tadımlık da yese yesin yeter ki zorlamayın diyordu
deryaren momofmychildren anacım tadımlık da yemiyor ki ağzını bıçak açmıyor gerim gerim geriliyorum artık bu duruma 😞
nilikonunannesii momofmychildren gittiğim kendi çocuk doktorum önerdi iştah açıcı değil multivitamin sayesinde iştahı da açılır dedi kendi kafama göre is yapmam ayrıca anne sütünden başka hiçbir sey yemiyor içmiyor artık bende kaldıramıyorum sürekli hastayım acildeyim bir şekilde çaresine bakmamız lazımdı🥲
kirmizibalikbeachte deryaren bizde 5 aylıkken başladık 7 aylık olmak üzereyiz ağzını açmıyor asla. Kaşığa düşman oldu resmen gördüğü an ağzını mıhlıyor. Çok üzülüyorum bu duruma çok hevesli başlamıştık artık alacağım tepki yüzünden hiç içimden gelmiyor bişey vermek. Bi meyveyi bile yedirmeyi başaramadım. Sadece mama içiyor başka hiç bişey yok. İşin komik tarafı geçen gün yanında dondurma yiyeyim dedim elimi çekiyor resmen yemek için. Bizim yediklerimizde gözü var ama kendine hazırlanan hiç bişeyi yemiyor..
deryaren kirmizibalikbeachte birebir aynısını yaşıyorum o kadar hevesle hergun değişik bisey yapıyorum acaba yer mi diyorum tık yok kaşığa nefretle bakıyor resmen oturup ağlamam an meselesi
momofmychildren nilikonunannesii canım benim kızım da öyle mama ile besleniyor hatta bazen onu bile istemiyor ayına göre bebekler 900 yiyorsa benim kızım 500 yiyor doktor kilo aldığı sürece az da olsa sıkıntı yok diyor kan değerlerine baktırın bir eksiklik varsa başlayın
Pamukhanim_ deryaren tamam diş dönemi de bizimkiler mi diş döneminde kıyaslama yapmak istemiyorum ama benim arkadaşlarım var 1 ay küçükler iştahlı iştahlı yiyorlar biz daha 1 kaşık yiyemiyoruz bizde sadece anne sütü sabah akşam hiç bıkmadan emse emer sağlık ocağında ki ebe açken ver o zaman yer diyor yok öylede yemiyor bakalım bekleyelim ne olacak
deryaren Pamukhanim_ bir gün inat ettim normalde 3 saate bir mama yiyor 5 saat sonra verdim gene yemedi ek gıda sizin bebek kac aylık
deryaren tgcyi süt alerjisi var yedikleri zaten cok kısıtlı onları da yemeyince iş çığırından çıkıyor artık cok üzülüyorum
Alyehus deryaren gerçekten öyle annelik zor. Yiyince de yediği yeterli mi acabaya dönüyor olay kafada sürekli bir soru işareti. 9. Aya kadar tadım normal mama ağırlıklı gidilebilirmiş. Şuan ölçü olarak 1 yemek kaşığı dedi bize doktorumuz. Ama 9. Ayda bu durum devam ederse göreyim dedi yüksek ihtimal kan alacaktı. Kan damlasını düzenli kullanıyor musunuz? Onun eksikliği de iştahsızlık yaparmış çünkü. Bir de ona sunduklarını yemiyorsa sofra yemeklerine tepkisine bak dedi. Salçalı ve az tuzlu yap dene dedi onda fark var gerçekten. Buharda sebzeyi reddediyor ama tavuk ızgara ver diye ağlıyordu misal benimki. Damak tadını bulmakta önemli ☺️
deryaren Alyehus süt alerjisi vat oğlumun herseyi yiyemiyor kan damlasını düzenli kullanıyorum oğlum 10 bucuk kilo doktorumuz 15 damla ver iştahı açılsın dedi ama nafile sadece mama kaşıga düşman resmen
47uykusuzanne47 deryaren 16 aylık bebek hala sadece mama ile besleniyor ek gıdayı kabul etmiyor sizi okadar iyi anlıyorum ki her yolu denedim yok yok Allah yardımcımız olsun
deryaren 47uykusuzanne47 çok zor ya her yolu deniyorum blw yöntemini de denedim heryeri batırsin zerre umurumda değil yeterki bi lokma bisey yesin ama yok sabrım kalmadı artık çok gerildim bu olaya
momofmychildren deryaren canım wee baby kaşık aldık kızım ondan sonra yemeye başladı ucu silikon gibi
kirmizibalikbeachte deryaren ah çok iyi anlıyorum. Ona yedirmeye çalışırken bin bir türlü şebeklik yapıp gülüyorum, yemeği kaldırırken gözümden yaşlar süzülüyor neden benim çocuğum yemiyor diye.. Geçecek umuyorum, sende gönlünü ferah tut 🙏🏻💓
Pamukhanim_ deryaren 7 ay 20 günlük sabah bilerek Emzirmiyorum kahvaltı hazırlıyorum aç ama yemiyor yine de gelişimi geri kalacak diye korkuyorum
tgcyi deryaren uzulmeyin bir gun mutlaka yiyecek alerji gecicek onemli olan onun sagligi oyle dusunun yipratmayin kendinizi ☺️
47uykusuzanne47 deryaren aynı durumdayız 17 aylık ve ağzına lokma bişi koymaz yipranmak ne kelime 10 yıl yaşlandım bu süreçte Allah yardımcımız olsun
deryaren Pamukhanim_ bende çok korkuyorum kilosu boyu iyi ama mama artık ona yetersiz gelmeye baslicak
deryaren kirmizibalikbeachte inşallah Allah sabrımı arttırsın yemeyen çocuk zor derlerdi bu kadar zor olacağını tahmin etmemistim yiyen çocuk yiyor yemeyen de yemiyor atak diş falan bunlar hikaye bence