deryaren gerçekten öyle annelik zor. Yiyince de yediği yeterli mi acabaya dönüyor olay kafada sürekli bir soru işareti. 9. Aya kadar tadım normal mama ağırlıklı gidilebilirmiş. Şuan ölçü olarak 1 yemek kaşığı dedi bize doktorumuz. Ama 9. Ayda bu durum devam ederse göreyim dedi yüksek ihtimal kan alacaktı. Kan damlasını düzenli kullanıyor musunuz? Onun eksikliği de iştahsızlık yaparmış çünkü. Bir de ona sunduklarını yemiyorsa sofra yemeklerine tepkisine bak dedi. Salçalı ve az tuzlu yap dene dedi onda fark var gerçekten. Buharda sebzeyi reddediyor ama tavuk ızgara ver diye ağlıyordu misal benimki. Damak tadını bulmakta önemli ☺️