deryaren 10 gün sonra 8 aylık olacak ve aynıyix 5. Ayda başlattı doktorumuz tadıma çoklu besin alerjimiz var 6. Aya kadar sadece tadım yaptık bazen sevdi bazen istemedi asla zorlamadim kafasını çevirdiği an bitti tadım işi yada ağzını acmadysa es geçtim o günü. Ama 6 aya bı girdik aman yarabbim hala aynıyız 600 CC mamayi kavga gürültü güç bela iciyo dış dediler jel aldık toz aldık. Bı ara geçer gibi oldu 10 gün kadar kaç gündür ağlamaktan helak oldum biberonu görünce kitliyo ağzını ekranla vereeyim yok oyunla vereyim yok. Mama yesin onada razıyım çünkü kilo almiyo tadina bakıpta sevdiği tek şey kuzu pirzola oldu onuda bı gıdım yedi 3 gün kivrandi daha vermedim ne vereyim bu çocuğa suyu sever içerdi ağzını kitliyo onu bile icmiyo yaz günü susuz kalacak mama yok sut yok ek gıda yok su yok dili olsada konussa . Yanliz değilsiniz bı yerlerde bizim gibi birsru anne var rabbim kolaylastrsin zorlastrmasin