kader539_ merhaba evet dahiliye doktorum kan tahlili sonucunda yönlendirdi , ama benim bir kanser geçmişim var o yüzden çok tedbirli olmak istedi endokrin doktorum iğnede önerdi ama devlet karşılamıyor iğnelerin biri 10 bin diğeri 8 bin ama ilaçları devlet karşılıyor ben de önce ilaçları kullanmak istedim bir etki olacak mı diye ilaçlara henüz bu gün başladım o yüzden bir yan etki görmedim henüz umarım olmaz böyle yan etkiler 🥹 bu ilaçlar diyabet ilacı yalnız yani zaten şeker hastaları kullanıyor yani bu kadar yan etkileri olur mu bilmiyorum , kan tahlillerin iyi geldiyse yönlendirmemiş olabilir mi acaba