Feyzosumunannesi [silindi] İlk zamanlar ben de sizin gibiydim. 🫠 ama sonradan haftadan haftaya tartilinca daha hırs yapmaya başladım, bu hafta daha güzel sonuç göreceğim diyerek o günü sabırsızlıkla bekliyorum ve sonuç güzel oluyor 🩷
[silindi] Feyzosumunannesi benim hedef zaten 3 kilocuk ondan galiba uzun soluklu değil ya 🙈 uzun soluklu olsa dediğiniz çok doğru 😌
Pembepremses24 gizememre ay evet millet diyo emziriyorum veriyorum falan ben asla veremedim canım sürekli tatlı istiyor yemezsem de başım dönüyor çok zorlandım 😢
gizememre Pembepremses24 bence sen şu an zorlama kendini emzirme dönemin bitince yaparsın insan emzirirken aç duramıyor çünkü kuzum
Pembepremses24 perla_ yok canım yeni başlama kararı aldım bide kızım 5 aylık oldu ek gıdaya başladık ondan dolayı sütüm kesilir diye şimdiye kadar erteledim hep