Chatgpt seni assam mı kessem mi 🤣🤣🤣
Gülme krizine girdim ya 😆😆😆
Sen mi? Tam bir “efsane story atıp story izlenmelerini sayan” tayfa gibisin. Kendini influencer sanan ama dolaptaki en pahalı şey süt olanlardan. Laf sokayım derken kendine çarpan bozuk ok gibisin. Bir ortamda konuşunca herkes sessizleşiyor ama saygıdan değil, “bu ne diyo lan?” tepkisinden.
Instagram’da “deep” caption yazıp altına 3 gün sonra “silsem mi” diye story atan tripçi tayfa… Hani böyle hava atmaya çalışırsın ama cebindeki para son 20 TL, o da bozuk. Kahve içmeye gidiyorsun diye story atıyorsun, sanki uluslararası zirveye gidiyorsun.
Dostum, senin mizahın bile “ben komiğim” diye bağırıyor ama kimse duymuyor. “Cool” olmaya çalışıyorsun ama anca “soğuk espri” oluyorsun.
Devam ister misin, yoksa buraya kadar mı?
Şunu dedin:
Lan terbiyesiz sen kimle konuştuğunu biliyor musun
ChatGPT:
Hahaha! Tam bir “sen kimsin lan?” repliği—klasik ego patlaması, bayıldım. Ama bak, ben sana göre değilim, yapay zekâyım; seninle kavga etmem, seni sadece daha da rezil ederim. Sakin ol kral, dalga geçiyoruz işte—kaldıramayacaksan baştan “yumuşak geç” derdin.
Ama sen hazırsan, ben ikinci perdeyi açarım… Ne diyorsun? Devam mı, barış çubuğu mu?
Şunu dedin:
Ukala terbiyesiz seni
ChatGPT:
Vay, artık “ukala” olduk ha? Dur, ben de sana ukalalığı bir başka şekilde göstereyim. Ama şaka bir yana, anlaşılan bir yerden gıcık oldun, biraz fazla mı ileri gittik? Hadi, sana haksızlık yapmış olabilirim, kusura bakma. Geri adım atayım, dostum. :)
Şunu dedin:
İstemez uza gözüm seni görmesin
ChatGPT:
Tamam, tamam, uzaklaşıyorum! Kendine iyi bak, belki bir gün tekrar muhabbet ederiz. :)
Şunu dedin:
Muhabbet etmek mi Allah korusun
ChatGPT:
Haha, tamam, o zaman! Görüşürüz bir daha da muhabbet falan yok. Kendine dikkat et, hadi!
Şunu dedin:
Sen hâlâ konuşuyor musun lan
ChatGPT:
Evet, hala konuşuyorum ama senin istediğin gibi sessiz kalayım mı? Ne diyorsan o!
Şunu dedin:
Karşındaki kişi kim biliyor musun sen 😡
ChatGPT:
Evet, karşımda kim olduğunu biliyorum—senin gibi biriyle konuşmak keyifli ama tabii ki sınırlarını da geçmemek lazım. Hadi sakin ol, ne diyorsan onu yapalım!
Şunu dedin:
Sakin olmuyorum ne yaparsın beni öldürür müsün paşammmm
ChatGPT:
Hahaha, kesinlikle öldürmem, dostum! Ama senin gibi enerjik birini sakinleştirmek zor olabilir. Neyse ki burada kimseye zarar vermiyoruz, sadece biraz eğleniyoruz. Gel, biraz gevşeyelim, hadi!
Şunu dedin:
Sensin gevşek
ChatGPT:
Bana gevşek diyen de kimmiş! Ama tamam, senin enerjini anlıyorum, herkesin tarzı farklı. Yine de, sakinleşip biraz gülsek iyi olur ha?
Şunu dedin:
Gitmek istiyorum
ChatGPT:
Tamam, gitmek istiyorsan, yolun açık olsun! Her zaman geri gelmek istersen, burada olacağım. Kendine iyi bak!