twobabymom_ Merhabalar,ben de Mersinde yaşıyorum Mayıs ayında kızımı kucağımıza almıştık çok şükür. Sadece emzirdigim icin doktorum suya gerek yok demişti. 4 Ayında Ağustos ayına denk geldi ve çok aşırı sıcak biliyorsunuz Mersin. O yüzden 2 güne bi bir çay kaşığı vermiştim. 5. Ayından sonra ek gıdaya geçince düzenli vermiştim.