Kızlar merhaba konudan bağımsız ama fikir verirseniz çok sevinirim biz tadımlara başladık 15 gün önce her tadımdan sonra su vermek istiyorum doktorum da öyle söyledi ancak bebeğim suyu kabul etmiyo direkt tükürüyo sevdirmek alıştırmak için ne yapmalıyım sizler nasıl alıştırdınız tecrübeli olanlar paylaşırsa çok sevinirim