zeynepsd evet benim bebeğim de aynı. kıvranıyor bakıyorum uyuyacak mı diye, gaz çıkarıyor bi kaç saniye rahatlıyor sonra başlıyor ağlamaya. alıp yine emziryorum gezidiyorum sabahın 5 i çok zor oluyor ve beşiğe koysam 30 dk sonra yine uyanıyor , kucağımıza alıyoruz babasıyla kolumuzda yatıyor bazen, bazen kucak da kâr etmiyor