Arkadaşlar kızım 1 ay 20 günlük ve ben hala yanımdan ayrı yatıramıyorum bu sanırım benim de işime geliyor uyumak istiyorum çünkü beşiğe koyarsam 10 dk da bir kalkacak diye 🥲 bu durum ilerleyen aylarda düzelir mi sizce yoksa simdiden istikrarlı mı olmam gerek? Gündüzleri bu akşam yapıcam diyorum ama akşam olunca uykum ağır basıyor vazgeçiyorum🥺 bebeğim çok gazlı olduğu için de ayr olunca çok uyanıyor yani merak ettiğim gaz durumu son bulduğunda beşiğinde rahatça uyur mu