zeynepsd geçmiş olsun :( ben iki paket arasında kaldım da size bir sormak istedim, birinde anne süreci yönetiyor diğerinde ben ilerletiyorum dedi. Sizin aldığınız 3 haftalık pakette mesela Nur hanım mı söylüyordu size şimdi uyut şu saatte uyandır va diye gün içinde?