tkut aslında şöyle oldu o erken başlamak daha iyi diyorlar tabi kızım korona zamanına denk gelmişti 9. Ay da planlanmışti doktor . Oglum da öyle olur sanmıştım ilk gittiğimiz doktor biz sormadikca söylemedi Bile. İlk rotolari bitirdik . Doktoru değiştirdik aşı planı oluşturdu.