Merhabalar doktorumuz 3 aylık bebeğime bexero ve nimenrix aynı anda olmak üzere 3-5-15 aylarda yapılmak üzere takvim ayarladı.Sizler bebeklerinize nasıl yaptirdiniz aynı anda 2 doz ağır gelmiyor mu ve bu aşıyı toplam 6 doz mu yaptirdiniz sizlerde? Ya da sadece bexero yaptirip nimenrix yaptirmayaniniz var mı ?