tkut bizim doktorumuz 3-5-13. Aylarda bexero ve nimenrix. 3-5te rota şeklinde planlamıştı
3 ve 5. Aylarda 3 doz aşı oldu totalde
Çok şükür bi sorun olmadı, bexero ateş yaptı biraz ama inatçı değildi
Şuan 13 aylık, memleketteyiz kurban bayramına girmeden yaptıracağım son doz menenjitlerini
Aşırı doktor korkusu var nasıl olacak bilmiyorum ama bakalım..