mavipapatya1 valla aynı hikaye biliyor musun sadece zamanlar ve olaylar kısmen farklı 😂 herkes aynı inan kimle konuşsam aynı insanlar korkuyor artık her haber olumsuz kötü illaki etkileniyoruz, benim de hemen hemen böyle ortaya çıktı kış ayında çok ağır bi hastalık geçirdim grip ve o zaman ilk defa lenf bezimin şiştiğini hissettim elimle, sonra aklım gitti tabi belki öncesinde de oluyordu ama ben farketmemiştim, sonra hastaneye koştum tabi lenf bezi şişkinliği olduğunu iyi bile olduğunu söylediler birkaç ay sonra uçukla yine şişti ve ben yine anksiyete tavan 😂sonrasında da sürekli boğazımı yoklaya yoklaya bu hissi hissetmeye başladım gittim de baktırdım da gerçekten psikolojik yaa