GkcnKn ya bir haftadır var bademciklerimde böyle bi hissiyat var sanki böyle elimde dokunuyorum iki taraftan dışarıdan da belli olan birşey yok anlamadım öksürük yok şişlik yok bu nedir anlamıyorum yaa hastaneye cuma gidebileceğim haftaya, var mı yaşayan:(
GkcnKn Minmini nasıldı peki şikayetiniz neydi bir anda oldu ya bir haftadır böyle ben anlamadım nedir bademcik şişliği de yok
Minmini GkcnKn boğazımda doluluk, baskı hissediyordum hani böyle ağlayasınız gelir de tutarsınız ve boğazınız sıkılır ya öyle açıklayabilirim
Minmini GkcnKn bağışıklık cevabı olarak oluşur bazen inmez o nodlar merak edilecek bir şey yok dedi doktor
GkcnKn Minmini benim de böyle ya aynen korktum da bir haftadır geçmedi çünkü bugün yarın derken kaldı öyle ellerim de durmuyor yokluyorum bademciklerimi sürekli onun da hissi oluyor, kbb ye gittiniz demi
mavipapatya1 Minmini ay bende de aynısı çıktı 1 aydır aynı şikayetler var troid diye gittim reaktif lenf nodu dedi birde 3mm zararsız nodül dedi
Minmini GkcnKn ben dahiliyeye gittim ilk önce kendi doktoruma o gerek görürse yönlendirir diye, detaylı kan tahlili ve boyun ultrasonu istedi, sonuçlara baktı anlatttı kbb ye gerek görmedi
GkcnKn mavipapatya1 merhaba geçmedi 😅 gittim doktora ama psikolojik dedi baktı da bayadır yoktu aklıma getirince tekrar başlıyor gerçekten birçok şey psikolojik
GkcnKn mavipapatya1 yakın zamanda kan testi yaptırmıştım zaten hiçbir şey çıkmamıştı bu hislerden biraz zaman önce de ultrasonla bakılmıştı bir şey çıkmamıştı sizde de mi var bu his
mavipapatya1 GkcnKn evet 15 gündür var yemek yerken yada su içerken falan bi takılma hissetmiyorum ama boş yutkunurken yada yatınca orda bi baskı hissi var sanki biri sıkıyormuş gibi boğuyorlarmış gibi, bir ay önce kan testinde tsh t3 t4 vs baktırmıştım normaldi Salı için tekrar randevu aldım bir kez daha baktıracağım
GkcnKn mavipapatya1 bana da haber verir misiniz psikolojik olduğu söyleniyor aynen ben de o şekilde hissettim aylardır da var merak etmeyin bir durum olduğunu sanmıyorum birkaç kişide daha duydum hatta, bana da haber verirseniz çok sevinirim 🙏
mavipapatya1 GkcnKn evet gittim kan değerleri normal çıktı tsh t3 t4 hepsi normal çıktı ama boğazımda hala o his var ultrasona yönlendirdi başka hastaneye bugün gideceğim 2’de randevum var inşallah onda da bişey çıkmaz
GkcnKn mavipapatya1 çok sevindim çıkmaz merak etmeyin ben de girmiştim temiz çıkmıştı ama özellikle sizinle konuştuktan sonra çok arttı psikolojik olduğunu düşünüyorum, tamam çıkınca haber verirsiniz olur mu