GkcnKn 18 aylık bi kızım var ilk gebeliğim düşükle sonlandı 9. Haftada kızımda da zor bir gebelik geçirdim sürekli internetten araştırmalara başladım bi kramp bi tahlil vs araştırdım sonrasında kendimi dinlemeye başladım vs derken en son doğumdan sonra küçük bi operasyon geçirdim o da şöyle doğumdan 6 ay sonra ilk adetimi oldum ve kanamam 3 ay kesilmedi gitmediğim doktor gitmediğim hastane kalmadı yaşadığım şehirde ama hepsi doğum sonrası normal dedi gönderdi en son küçük bi ilçede bi doktora gittim çok şükür muayene etti ve rahim kalınlaşması var dedi bir sürü iğne ilaç verdi dökülmesi için ağrıdan hastanelik oldum ama doğum acısı bile tüy kalır yanında öyle bi ağrıydı oradaki bi hemşire boş boş konuştu doktor bi iğne yaptırdı o iğneyi görünce kanser hastası mısınız biz genelde onlara yapıyoruz bu iğneyi ağrıları için dedi aldı beni bi korku rahim kalınlaşması da kanser öncüsü olduğunu gördüm internette birde sonra kendi doktoruma gittim yurt dışındaydı o yüzden geç kaldım ona gitmekte meğer doğum sonrası hormonsal dengesizlikten olan bi kalınlaşmaymış anestezi altında kürtaj gibi rahim temizliği yaptı hormonlu spiral taktı (tekrarlamasın diye) parça aldı patoloji sonucu şükür hormonal çıktı ama bu 3 ay gibi bir sürede oldu bu süreçte ben kendimi kanserim diye kurdum geçen sene temmuz ayından beri de bugün kanserim yarın şu kanser belirtisi var derken ömrümü zehir ziyan ediyorum kendime, psikiyatriye de gittim verdikleri ilaçlar çok uyku yaptı değiştirdim yine aynısını yaptı bıraktım çünkü sabahları uyanamıyordum bakmam gereken de bi bebeğim var velhasıl ilerledikçe ilerledi