mss_12 benim bebeğim de bu ay kendine bir düzen oluşturdu öğlen 12’de yer beşte yer dokuzda yer gece 12.01 arası yer altıya kadar uyur altıdan yedı arası kadar yer sonra 12’de bir daha yer bu hep rutin olarak böyle devam etti bu ay sanırım ben biraz fazla üzerine düşüyorum bu sefer gece bebegimi beslenmek için kaldırdığım zaman zaten saatlerce yatmıyor çok teşekkür ederim