Moralım çok bozuk kızım normalde yemezdı 1 aydır aşırı üstüne düştüm rutın olusturduj beslenme saatlerı bellı. Doktorumuzun onerısıyle gece 5-6 saatte bır beslıyorum dün 00:30 da yedı 5 e alarm kurdum alarm caldı 5 dk sonra kalkayım derken 9 a kadar uyuya kalmışım bı ton ağladım sinirden kızımı aç bıraktım dıye yetemıyorum hak etmıyorum onu nasıl uyudum o kdr anlamıyorum desteksıx bakıyorum inanın evden 5 dk ayrılmıyorum 5 aylık o da uyumuş uykusuzdu aglamadı gece ıkımızde uyuya kalmışız. Allah aşkına ben nasıl bır anne oldum evladımı bıle besleyemedım, benı emmıyor sağarak beslıyorum ve gerçekten çok zor oluyor artık hıc modum yok