birerkekbirkizannesii hayattım gitme bu kadar üstüne aç olsaydı uyanırdı o senin uyumanı mı takacak demekki uyumadan önce olan ona yetmiş hem 1 öğün atlandığı için hangi bebek zarar görmüş bazen kendi yemek istemeyecek bazen sen uyuya kalacaksın bazen dışarda olacaksınız bilinçli olarak yapmadın bunu seni anlıyorum doğum sonrası depresyona girmiştim 40. günde sütüm kesildi zaten emzirmekte istemiyordum 2 yıl kendimi suçladım anne olamadın sorumluluk alamadın vs ama hayır bunlar yaşanıyor ben kendimde bile değildim bebeğim demeye 4.aydan sonra başladım bebek derdim şimdi o benim canım senin bebeğin de senin canın sende desteksiz bakıyormuşsun uyuya kalman çok doğal değil mi bunlar sürekli olucak ben bebeğimi salona bırakmıştım bütün gece uyuyamamıştık o salonda kalmış ben yatağın yanından bez alayım diye gittim yatağa çökünce uyuyakalmışım 3 saat eşim işten gelince uyandırmıştı hepimiz böyle şeyler yaşıyoruz hepimiz kötü anne miyiz hepimiz mi yetemiyoruz evet bazen yetemiyoruz ama bu suç değil kendini sevmeyi sakın ihmal etme çünkü Bi bunalımın içine düşersem işte o zaman sağlıksız ve yetemeyen anne olursun sen iyi bir annesin buraya yazdın bir aksilik oldu ve bu aksilik için üzgünsün sen bilinçli ve düzenli bir annesin keza 3 aydan itibaren bebekler 8 10 saat aç kalabiliyorlar bebeğine zarar vermedin