Gizemgd
Bulabildiğimiz her boşlukta uyumanizi ve vazgecmemenizi öneririm.
Bir de çok su içmek. Ama en önemlisi vazgeçmeyin emzirmektrn. Ben de mama ile halen devma ediyorum 6 ay oluyoruz, çok şükür birakmadi da ama ben de vazgeçmedim. Çok emek istiyor.