Gizemgd canım merhaba benim kızım 33 günlük 1.5 haftalıkken sarılıktan kilo kaybı yaşadı sadece emzirmek yetmiyordu ve doktor mamaya başlattı bende 1 aydır meme+mama veriyorum şimdi kendini toparladı daha dün kontrole gittik kilo alımı güzeldi , yani sütün ne kadar gelirse geldin doyurmuyorsa yapacak bişey yok mama gerekiyorsa takviye yaparsın , merak etme önce emzirip sonra mamayı verdiğin için memeyi reddetme gibi birşey olmuyor , en azından bende olmadı hem memeyi alıyor hemde mamayı