Semakbas Gizemgd yani o şekilde ayarlamak zor tabi.ama sütün yağlansın istiyorsan et suyu ,paça ,ceviz,badem öneririm Özellikle et suyu çok etkili oldu bende
Gizemgd Gizemdeniz canım ben de aynı o kadar kafama taktım ki. Tmam mama öcü değil ama annelik işte. İnşallah benim sütüm de tek başına yeterli olur bir ay sonra
Gizemgd Gizemgd bir de doktor beni o kadar korkuttu ki işte her emzirmede 5er dakika emzirip vereceksin dedi ne kadar isterse o kadar gerekirse 90cc. Ama ben o kadar çok dayamak istemiyorum mamayı 60cc yeterli diye düşünüyorum siz nasıl yaptınız ?
Gizemgd incir06 Allah razı olsun canım çok sağol. İnan bu dediklerini doğumdan beri tüketiyorum ama doyurucu değil sanırım sütüm
Sinem- Canım benim oğlum 4 aylık emmiyor ben 120 Cc veriyorum 90 cc çok fazla 30 cc ver tek kaşık daha minik çünkü bebeğin. Çok verirsen meme reddi yaşarsın sakın o hataya düşme. Emzirebildiğin kadar emzir .
Sinem- Canım sütünü arttırmak için kesinlikle dere otunu öneririm. Sütüm çok güzeldi ama sonra stresten dolayı kesildi daha sonra dere otuyla sütümü tekrar getirdim. Ama oğlum benden 1.5 ay ayrı kaldı 2 aylıkken sürekli mama yedi şuan beni emmek istemiyor maalesef. 😔
Gizemgd Sinem- çok sağol canım bugün 60 verdim tam doydu sonra 40 verdim doymadı. Açıkçası doktor mamayı uzun tutup memeyi kısaltmamı istiyor sanırım
Sinem- Gizemgd rica ederim canım yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ☺️ Doktor saçmalamış bence verebildiğin kadar anne sütü ver tabiki ama mama veriyorsun die sakın kendini üzme. Benim oğlum ememiyor maalesef . Ama çok şükür sağlık sıkıntısı gelişimde bir gerileme falan asla olmadı 🙏 Sende kendini strese sokma yoksa sütün olduğu gibi kesilir
Gizemgd Sinem- bugün doktor sanki bilerek aç bırakmışım gibi davranınca üzüldüm açıkçası. Meme reddi olur mu dediğimde de bu riski göze alacaksın bunu düşünme aşamasını çoktan geçmişsin senin çocuğunu senden fazla ben düşünüyorum dedi. Ne kadar mama isterse o kadar sınırlama koyma dedi. Kafamı iyice karıştırdı ve korkuttu. 2950 doğdu 5günlğkken 2780e düştü şimdi de 3200kilomuz.
ismilazimdegil Gizemgd Bana da ne kadar isterse ver demişti sorunca.Çünkü her çocuğun iştahı farklı kesin bir sınır yok.Zaten önce anne sütü verirseniz mamayı çok yemiyor.
Gizemgd ismilazimdegil mamaya da çok alışsın istemiyorum iki saatte bi 30 cc vereyim diye düşündüm öncesinde emzirip. Ama her seferinde kalan sütü sağıyım mi sizce
ismilazimdegil Gizemgd Hayır sağmayın sık sık emzirin bence.Emzirme danışmanları anne -bebek birlikte olduğu sürece sağmayı önermiyor.
Gizemgd ozgekeremehmet evet çok çabuk yoruluyor ve de sıktığım zaman zaten sütüm damla şeklinde geliyor sadece
Sweetbaby Sweetbaby bunlarında ayarı yok benim hemşiremde beni azarladı ac kalmaz dedi mama verme dedi ama oğlum boş göğsü hoc emmek istemedi