ummukerem Çocuk doktorunun rutin kontrolü farklıdır, boy-kilo-baş çevresi hricinde sırtını/göğsünü dinler, bez bölgesini kontrol eder, karın kontrolü yapar vs. Çocuk doktorunun kontrolü bir bütündür. Gelişimini komple kontrol eder. 6. Aya kadar ve doktor önerirse sonrasında her ay götürmelisiniz. Ayrıca sizin de birçok sorunuz olacak gittikçe aile hekimi yeterli olmaz. Bu arada bizim doktorumuz devlette, hiç özele götürmedik.