ummukerem Haklısınız biz şanslıyız, Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde acil doğuma alınmıştım, o gece nöbetçi olan oğlumu ilk kontrol eden doktora devam ettik, şansımıza çok ilgili ve yenidoğan konuzunda bilgili bir doktor çıktı. Her soruma sabırla cevap veriyor:) Oğlum 6,5 aylık bu arada.