ummukerem 12 ncı aya kadar her ay gidiliyor. 12.nci ay kontrolünden sonra 15, 18, 24 .ncü aylarda çagiriliyor. Gitmenizde fayda var. Çünkü aşı olmadan önce kontrollerinizi yaptırın bilmediğiniz enfeksiyon veya hastalık durumu varsa aşılar ateş yapıp havaleye sebep olabilir. Hastalık durumunda aşıları erteliyorlar. Birde baş çevresi ölçümü, bıngıldak kapanması, davranış kontrolü, kilo ve boy kontrolü ilk 12 ay çok önemli bunların önde veya geriden gelmesi sıkıntı olduğunu gösterebiliyor. İhmal etmeyin