ummukerem zaten özel sağlık sigortası yaptıracaksınız problem yok götürün. Aile hekiminiz tabii ki çok iyi bakıyordur ilgileniyordur ama bebeklerin her ay yapması beklenenler var başını tutabiliyor mu, oturabiliyor mu, elini tutunca kendini kaldırabiliyor mu vs vs. Gittiğiniz çocuk doktoru sizi sadece boy kilo ölçüp gönderiyorsa başka bir doktor denemenizi tavsiye ederim. Bizim doktorumuzla muayenelerimiz yarım saatte uzun sürüyor hatta bizden sonra hastası yoksa biz ne kadar kadar durursak o kadar bizim bizimle sohbet Edip yardımcı olmaya çalışıyor. Çocuğun saçından başlayıp ayak parmaklarına kadar bakıyor, bakımı ile ilgili tavsiyeler, okumamı önerdiği kitaplar, ek gıda tarifleri.. özel hastaneye gidiyorsanız bunları beklemeniz gerekli.