elifberrin0615 benim doktorum alanında gerçekten uzman bir doktor. Bu durumun kesinlikle doğum kilosu ve genetik ile ilgili olduğunu söyledi. Daha sonraki aylarda azalırmış kilo alımı. Benim bebeğim 4440 gram doğdu. 3 aylıkken 7800 gramdı. Şimdi tam 4 aylık oldu 8670 gram oldu. Boyu da uzun 66 cm. İri bir bebek. Ama bende iri bir insanım eşimde öyle. Ve doğduğu kiloda ortada. Sadece emiyor bu arada hiç mama içmedi. Her bebek kendine özel gelişir kimi daha az kiloyla doğar minyondur. Kimisi bizimkiler gibi iri. Sağlıklı ise kafanıza takmayın bence. Zaten biraz hareketlenme başladığı anda kilo alımı yavaşlayacak. Sağlıkla büyüsün bebişlerimiz 🙏😍🌸