Kızlar merhaba 3,5 aylık kız bebeğim var. Doğum kilosu 3360tı. 3 aylıkken tartıldığımızda 7,5 kg çıktı, önceki aylarda da kilosu çok yüksek çıkıyordu ancak doktorumuz endişelenecek bir şey olmadığını sadece anne sütü ile beslendiği için herhangi bir kısıtlama yapılamayacağını söyledi ancak benim kafam karışıyor çocuğumun görüntüsünde öyle anormal bir durum yok boyu da ayına göre uzun olduğu için normal görünüyor fakat instagramda falan takip ettiğim doktorlara göre bu kilo çok fazla. Var mı benim gibi olanlar ve endişelenler? Biliyorum şuan bir şey yapamam ancak yine de kafama takılıyor ya ilerde de çok kilolu olursa diye