miniminisevgilimm elifberrin0615 canım benim bebeğim 3 aylıkken 8 küsürdü kilosu 4 aylıkken 9.5 oldu 5 aylıkken 10.400 falandı şuan 8 aylık 2 gün önce doktor kontrolüne gittik 10.6 geldi yani 3 aydır kilo alımı neredeyse durdu çünkü diş çıkardı hareketlendi boyu uzadı anne sütü eski besleyici özelliğini kaybetmeye başladı vs yani sürekli böyle aşırı kilo alarak gitmiyorlar korkma ☺️ emeklemeye ve yürümeye başlayınca iyice serpicek kilosunu ☺️
esar3142561 elifberrin0615 benım oglumda aynı kiloda hic sıkıntı etmeyin yürümeye başlayınca gidiyor kilolar😊
esraalic elifberrin0615 şu an 11 aylık zaten 3 aylık görünüyor dedi geçen kadinin biri. teşekkür ederim inşallah 🥰
Minigim38 elifberrin0615 hiç de kilolu değil gerçekten yürümeye başlayınca ve diş döneminde zayıflıyorlar doyasıya emzirin takip ettiğiniz doktorun ismi Osman ise 1 kilo fazla ise kilolu diyor anne sütünün zararı yok hatta sevinin sütünüz yarıyor maşallah
meltm28 elifberrin0615 çok güzel bence imrendim şahsen. Masallah sağlığına kilosu gibi olsun inşallah. Bencede endişelencek bir şey yok şuan tam hareketlenmeye baslayacagi ayda bu ayına kadar emip uyuyodu bebek artık cok hareketlenecek memeye ilgi azalıyor çevreye ilgi artıyor o yüzden tadını çıkarın. Üstelik ilk 2 yaşa kadar alınan kilolar beslenme sonraki kilolar genetikle alakalı diyor doktorlar :)
newmo Kilolu değiş canım doğum kilosuna göre bence normal benim bebeğim 2900 ile hastaneden çıktık 2 buçuk aylıkken 6.500 dü doktor çok iyi dedi öyle birsey olsa bana derdi sadece ek gıdaya 4.ayın sonunda baslıcaz dedi
Bezelyeannesi elifberrin0615 aynı şeyi kızımda yaşadım her gittiğim doktora sordum normal dendi gerçekte normalmiş şuan 3 yaşında ortalama kiloda bir çocuk
dlrdilara elifberrin0615 abartmasınlar benim oğlum da 4 aylık 8 kg hiç de aşırı bir kiloda durmıyor gayet normal bir bebek bakıldığında. Üstelik persentil eğrisini de aşmıyor sadece üst sınırında kilosu ama dediğim gibi asla şişman bir bebek demez görenler