elffssare evet ben dedim annem 8 aydır kullanıyorum bişey olmadı dedi e bebeğin yeni çıkardığı poffy bezini kullandım sllepy almıştım berbat ötesi geri götürücem bugün Molfix aldı amcası bakalım daha iyi bimin bezi ve sllepy den bimin bezi kremalı o ne kremi bilmiyorum pişik için filan mı krem of karartıyor diye düşünüyorum