Taftafgiller amcası diyor uff bu neymiş 😂 1000 çok pahalı dur ben başka marka bakicam 😂 eşimde arıyor ucuz alma bak kaliteli olsun 😂 diyor evet bazen ucuz bezlerde kaliteli çıkıyor biliyorum da biz gecen sllepy aldık pişman olduk post açtım onunla ilgili eşim beni suçluyor ucuz diye aldığın bezin haline bak ucuz da değil 319 lira para çöpe gitti 🥲 Molfix mavi paket aldık bakalım nasıl