oylesinebiri__ BİM’in üçlü ıslak mendilini bende aldım berbat bişey oda pişik yaptı yıkayıp öyle kullandım biraz olmadı ama Babyagu ıslak mendil iyi geldi. Bezini hiç denemedim olmadı kendime ped niyetine kullanırım memnun kalmazsan😂 e bebek de AVM de var canm orası da uzak şu an toplu taşımaya iki çocukla binmek zulüm 3 aylık bebeğim büyük 7 yaşında ona rağmen 😂😂🤦♀️