Taftafgiller bimin bezi evet sizdirmiyor kalıbı güzel e bebeğe uzak olduğumuz için memleketeyken hep bimin bezini aldım kullandım bebeğimin poposunda kararma yaptı içindeki kremli dokusundan mi bilmiyorum bebeğim beyaz tenli poposunun belli yerleri karardı bezi değiştirdim düzeldi bir gün ıslak mendili bitti bimden aldim 3 paket üst üsteydi eve getirdim petrol gibi kokuyor elime sürdüm sabunla yıkadım bile o koku geçmedi ben sandım Molfix sllepy gibidir yok berbat kokuyor 3 paketi de kv bıraktım ancak ayakkabı silinirdi o ıslak mendile gidip aynı fiyata e bebekten Molfix izotonik sulu mendil aldım oda aynı fiyati doğru düzgün bir bez bulamadım annem de kardeşimi ıslak mendil almaya göndermiş gidip benim aldığımdan almış çocuk hastanelik oldu beş olarak asla bi almam aynı şekilde sllepy bio natural sllepy extra Molfix mavi paket bimin bezi bunlar hiç iyi değil e bebeğin Yeni çıkardığı poffy bezini aldım o daha güzel biterse goon ve Molfix &pure soft deniycem