Taftafgiller Kızlar bimin bezi nasıl tavsiyeye ihtiyacım var Sleepy kullanıyoruz eşim şehir dışında ve marketler bana uzak tek Bim A101 var yakınımda
sibeldogu Taftafgiller a101 soffia pure toch kullanıyorum çok memnun kaldım mılfıx de bıle taşma yaşıyorduk gel gelelımki bez yok bulmakta zorlanıyoruz
tultanhanim Taftafgiller sizin gibi bir durum yaşadım ve bimden Jenny willy aldım çok memnunum. Goon premium soft tan geçtim. Sızma, taşırma, kızarıklık, pişik hiç yaşamadım 🙏
ikioglus Taftafgiller oğlum çok pişik olduğunda bir arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım, kalıbı geniş sızdırma yapmadı, molfix ve ikisini kullanıyorum dönüşümlü
sibeldogu Taftafgiller yok malesef sürekli gelen bir ürün değilmiş güzel bir bezde aslında mecburen gece onu takıyorum gündüze uygun fiyatlı bezlerden kullanıyorum
username123 Ben Molfix kullandım kızım çok kötü pişik oldu sllepy kullandım oda çok kötü oldu önlemde ki keza ama Krem bazlı lenny Willy var 5 aydır kullanıyoruz çok şükür şimdiye kadar bir şey olmadı en son onda kaldk tabi bu bebekten bebeğe fark var !
Taftafgiller username123 Molfix kullandım bende çok kötü pişik yaptı sleppy iyi gibi ama bide BİM’in bezini alıp denemek istiyorum
Taftafgiller tultanhanim Molfix kullandık ilk taşma pişik hepsini yaşadım bide BİM’in bezini deneyeyim teşekkür ederim🌸
Bebegimm1 Taftafgiller 101 de prıma slepy satılıyor diye biliyorm ondan almanızı önerirm bimin bezini mecburen yakın diye almıştm bezin kendi kokusu ağır o oda bildiğiniz o bez kokuyordu 1 gün olmadan yogun pişik yaptı ve bezin kendisi kalın gelmişti bana
Taftafgiller Bebegimm1 1 paket alıp denemek istiyorum olmadı değiştiririm yine memnun olanda var olmayan da bebekten bebeğe fark ediyor demek
pearlmomy Taftafgiller baby Turco,sleepy,Prima,goon hepsini kullandık hep bir sorun çıktı şu an bimin bezi yani jennywilly kullanıyoruz memenunum çok şükür inşallah böyle gider
16momm Taftafgiller erkek mi senin bebiş de .oğlumun da sabaha hep çiş taşıyor molfix bez küçük ya da büyük de değil